imogene.blogg.se

Hur parerar man sitt inre liv med det faktiska livet här och nu?? Det är vad jag tänker blogga om.. sen får vi se vad det blir av det.. jag börjar i en ända och så får vi se vart jag landar! Välkomna in!

Vad döljer sig där du inte ser?

Publicerad 2016-05-24 20:44:07 i Allmänt,

Jag tänkte ta upp bloggande igen, men det blir liksom aldrig av på riktigt...
 
Jag är en ganska vanlig tjej, kvinna.. några och trettio, akademisk examen, jobbar heltid, barn, sambo, hus på G..livet pågår med andra ord!! Ja egentligen skulle man kunna säga att jag är urtypen av alla som lägger ut bilder på sociala medier.. men tittar man bakom fasaden så döljer sig en tjej kvinna... några och trettio med en svart historia.. övergrepp i barndomen, ätstörningar genom hela tonåren och tidig vuxenålder, depressioner, ångest och självmordsförsök...
 
Hur parerar man sitt inre liv med det faktiska livet här och nu?? Det är vad jag tänker blogga om.. sen får vi se vad det blir av det.. jag börjar i en ända och så får vi se vart jag landar!
 
Välkomna in! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela